loading...

مولتی متر | مولتی متر دیجیتال | مولتی متر چیست

بازدید : 76
شنبه 5 تير 1400 زمان : 15:44

مولتی متر دیجیتال UT-136Cپلاس یونیتی دارای نمایشگر LCD بزرگ با قابلیت شمارش 4000 رقم می باشد. این نمایشگر دارای نور پس زمینه برای خواندن واضح می باشد.
این دستگاه مولتی متر ولتاژ / جریان ، دیود ، تریود ، مقاومت ، فرکانس ، ظرفیت و تست پیوستگی و غیره را اندازه گیری می کند و می تواند دما را با واحد درجه سانتیگراد / درجه فارنهایت را نیز اندازه گیری نماید.
مولتی متر یونیتی UT-136C+ مجهز به براکت پشت دستگاه برای نگه داری از مولتی متر و همچنین می تواند پروب آزمایشی را برای راحتی شما جمع آوری کند. از ویژگی های دستگاه می توان به عملکرد نگه داشتن داده و خاموش شدن خودکار و محافظت از اضافه بار در همه دامنه ها اشاره نمود. این دستگاه تا ارتفاع 2 متر ضد ضربه می باشد و برای محافظت در برابر ضربه توسط لاستیک محافظت می شود.

مشخصات فنی مولتی متر UNIT
اندازه گیری ولتاژ AC/DC تا 1000 ولت
اندازه گیری جریان AC/DC تا 10 آمپر
اندازه گیری مقاومت تا 40 مگا اهم
اندازه گیری دما به کمک ترموکوپل تماسی از 40- تا 1000 درجه سانتی گراد
اندازه فرکانس از 400 هرتز تا 40 مگاهرتز
تست دیود و اتصال کوتاه (بیزر)
نمایشگر بزرگ با نشانگر باتری کم
قابلیت اندازه گیری ظرفیت خازن تا 40 میلی فاراد
قابلیت تست ترانزیستور

بازدید : 120
شنبه 5 تير 1400 زمان : 15:28

دیجیتال مولتی متر دستی مدل VC97 ساخت VICTOR این دستگاه دارای کارایی بالا ، دقت بالا ، 3 رقم 3/4 ، 42 میلی متر با LCD دیجیتالی با اندازه گیری بالا برای اندازه گیری ولتاژ DC و AC ، جریان DC و AC ، مقاومت و خازن ، فرکانس ، دما ، دایره وظیفه ، ترانزیستور ، دیود و آزمون استمرار.
دیجیتال مولتی متر ویکتور مدل VC97 ساخت دارای نشانگر واحد ، نگه داری داده ها (HOLD) ، نسبتاً اندازه گیری (REL) ، AUTO / MANUAL ، صدای خودکار خاموش و زنگ زدن و غیره نشانه های مختلف حفاظت کامل از اضافه بار ارائه می شود. از آنجا که از ویژگی های برجسته ای برخوردار است ، برای استفاده در خطوط تولید و یا برای آزمایشگاه ، تحقیق و توسعه ، تعمیر و نگهداری و تعمیرات مناسب است. صفحه نمایش LCD 3/4 بعدی با حداکثر قرائت 3999
دارای روش های اندازه گیری: شیب دوتایی سیستم مبدل A / D یکپارچه
میزان نمونه برداری : تقریباً. 3 بار / ثانیه حداکثر ولتاژ
حالت مشترک : DC / AC RMS محدوده انتخاب 500 ولت
روش: قطبیت اتوماتیک و دستی: نشانه قطبیت منفی خودکار

ویژگی های دیجیتال مولتی متر VC97 VICTOR
ديجيتال مولتي متر دستي 3/4-3 رقمي
10A
اتورنج
خازن سنج
تست ديود
RMS TRUE
دما سنج
فركانس متر 30MHz
تست پيوستگي
تست ترانزيستور
خاموشي اتوماتيك
بك لايت

بازدید : 58
شنبه 5 تير 1400 زمان : 15:24

مولتی متر دیجیتال هیوکی مدل DT-4211 ساخت HIOKI ژاپن توانایی اندازه گیری ولتاژ مستقیم و متناوب، جریان مستقیم و متناوب، مقاومت، فرکانس، خازن و دما را دارد. مولتی متر دیجیتال مدل DT-4211 ساخت HIOKI ژاپن دارای قابلیت تشخیص رنج خودکار Auto Range است.

مولتی متر هیوکی مدل DT4211 می تواند قطعات الکترونیک مانند دیود و ترانزیستور و اتصال کوتاه با استفاده از بیزر را نیز تست کند. مولتی متر دیجیتال مدل DT4211 ساخت HIOKI ژاپن توانایی اندازه گیری دما تا 700 درجه سانتی گراد را دارد.

از دیگر قابلیت های این مولتی متر ژاپنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- صفحه نمایش LCD با قابلیت نمایش 3.5 رقم
- دارای کلید HOLD برای نگه داشتن مقدار اندازه گیری شده بعد از جدا کردن پراب
- دارای Back Light LED برای روشن شدن صفحه نمایش در مکان های تاریک
- محافظت از اضافه بار
- دارای باتری قابل تعویض تا 800 ساعت کار

-قابلیت اندازه گیری گسترده

-CAT III 600 ولت ، CAT II 1000 ولت

-دامنه عملکرد گسترده ای از -10 درجه سانتیگراد تا 50 درجه سانتیگراد

بازدید : 234
سه شنبه 28 بهمن 1399 زمان : 12:53

مولتی متر دیجیتال (Digital Multimeter) با نمایش مقادیر ولتاژ، جریان، مقاومت، مقدار خازن و ... به صورت عددی بر روی نمایشگر دیجیتالی خود، کار را برای اندازه گیری بسیار راحت کرده است. در مولتی متر دیجیتال مقدار عددی کمیت مورد اندازه گیری نمایش داده می شود و بر خلاف کار با مولتی متر آنالوگ، دیگر نیازی به محاسبات ذهنی نداریم. همچنین در کار با اهم متر دیجیتال نیازی به Zero Adjust (تنظیم صفر) نداریم. مولتی متر دیجیتال انواع و اقسام مختلف در شکل ها، اندازه ها و قیمت های مختلف و با امکانات مختلف ساخته می شوند. در همۀ مولتی مترهای دیجیتال، اهم متر دیجیتال، ولت متر دیجیتال و آمپرمتر دیجیتال وجود دارد و در اغلب آنها امکان اندازه گیری خازن، تست دیود، اندازه گیری دما، اندازه گیری فرکانس، اندازه گیری hFE ترانزیستور و تست Buzzer وجود دارد. در این نوشته به روش کار با مولتی متر دیجیتال همچون مولتی مترهای تصویر 1 می پردازیم. یعنی مولتی متر دیجیتالی که دارای نمایشگر دیجیتالی است و دارای قابلیت اندازه گیری مقدار خازن، تست دیود، hFE ترانزیستور، اندازه گیری دما، اندازه گیری فرکانس و تست بازر است.

همان طور که می دانیم علائمی که روی سلکتور مولتی متر دیجیتال نوشته یا رسم شده اند، واحدهای اندازه گیری هستند و نه حروف مربوط به کمیت ها. مثلاً برای کمیت جریان که آن را با i نمایش می دهیم، حرف A که حرف نمایش دهندۀ واحد جریان است نوشته شده است و نه حرف i. در این نوشته رنج (Range) به معنای محدوده و گستره و سلکتور (Selector) که به معنای انتخاب کننده است، به همان پیچ بزرگ وسط مولتی متر دیجیتال (Knob) گفته می شود. دو سیم قرمز و مشکی هم پراب (Probe) نام دارند.

نکته: پیش از شروع کار با مولتی متر دیجیتال، حتماً نکات ایمنی را از دفترچۀ راهنمای آن مطالعه کنید.

خرید مولتی متر

بازدید : 171
سه شنبه 28 بهمن 1399 زمان : 12:32

دیجیتال مولتی متر دستی مدل VC-70C ساخت VICTOR که در این مولتی متر به جای دستگیره های مکانیکی سنتی ، دارای قابلیت لمس کلید است که نوع جدیدی از 3 مولتی متر دیجیتال 3/5/6 مجهز به دستگاه نمایشگر LCD با ارتفاع متن 33 میلی متر است که دارای ویژگی های صفحه نمایش بصری ، عملکرد آسان ، عملکرد پایدار و قابلیت اطمینان بالا این می باشد که می تواند برای اندازه گیری ولتاژ DC ، ولتاژ AC ، جریان DC ، جریان AC ، مقاومت ، خازن ، فرکانس ، دما ، دیود و آزمایش درون و خاموش استفاده شود.
در همین حال ، برای نمایش نماد واحد ، نگهداری داده ها ، اندازه گیری حداکثر و حداقل مقدار ، سوئیچینگ خودکار برد / دستی ، عملکرد خودکار خاموش و عملکرد زنگ در دسترس است. دستگاه کامل یک مدار یکپارچه سوئیچینگ را می گیرد که می تواند مستقیماً ریزپردازنده LCD و A / D را به صورت دوپارچه و یک درایو صفحه نمایش دیجیتالی با وضوح بالا و دقت بالایی به کار ببرد. مولتی متر به دلیل عملکردهای کامل ، دقت بالا و کارکرد مناسب ، ابزار ایده آل در آزمایشگاه و کارخانه و همچنین برای طرفداران رادیو و خانواده است.
مولتی متر دیجیتال دستی VC-70C ویکتور دارای حالت خودکار خاموش است. پس از متوقف کردن متر به مدت 15 دقیقه ، به طور خودکار برق (خاموش) قطع می شود و سپس وارد حالت خفته (خاموش) می شود. تعویض داخلی در یک دقیقه قبل از خاموش شدن ، صدای هشدار را ارسال می کند. اگر می خواهید برق (را روشن کنید) مجدداً راه اندازی کنید ، سوئیچ برق را باید فشار دهید.


ویژگی های دیجیتال مولتی متر دستی مدل VC-70C ساخت ویکتور
ديجيتال مولتي متر دستي 5/3 رقمي
10A
تست ديود
خازن سنج
تست پيوستگي
دماسنج
خاموشي اتوماتيك

بازدید : 121
دوشنبه 3 آذر 1399 زمان : 10:53

یکی از پرمصرف ترین دستگاه های اندازه گیری در آزمایشگاه های برق و الکترونیک مولتی متر می باشد درصد زیادی از کاربران آشنایی کاملی جهت خرید این دستگاه را ندارند ممکن است از خود بپرسید بهترین مارک مولتی متر دیجیتال چیست؟ و یا بهترین مولتی متر برای تعمیرات موبایل چیست؟ در این مقاله سعی شده است شما را با ویژگی های مهم این دستگاه آشنا سازد تا بتوانیم بهترین مولتی متر را انتخاب کنیم.

این دستگاه دارای ویژگی‌های مختلفی می باشد در زیر سعی شده است نکاتی در باره انتخاب بهترین مولتی متر دیجیتال متناسب با نیاز کاربران مختلف توضیح داده شود. در پایان این نوشته شما هم با شناخت کافی می توانید بهترین مولتی متر دیجیتال متناسب با نیاز خود را با قیمت مناسب انتخاب نمایید.

برای مشاهده قیمت مولتی متر دیجیتال به لینک زیر مراجعه کنید

قیمت مولتی متر

بازدید : 178
دوشنبه 3 آذر 1399 زمان : 10:48

قسمت های اصلی یک مولتی متر عبارتند از :
ترمینال ها (پروب ها) و دکمه های تنظیم کننده
کلید انتخاب یا سلکتور
صفحه دیجیتال
در انواع مولتی ‌متر کمیت‌ الکتریکی مورد نظر برای اندازه‌گیری و نیز حدود آن را می‌توان بوسیله یک سلکتور قابل چرخش انتخاب کرد. کمیت‌های الکتریکی مورد اندازه گیری در مولتی متر با V برای اختلاف پتانسیل، A برای شدت جریان، Ω برای مقاومت الکتریکی، AC برای جریان متناوب و DC برای جریان مستقیم نشان داده شده است.

برای خرید مولتی متر دیجیتال به لینک زیر مراجعه کنید

خرید مولتی متر قسمت های اصلی یک مولتی متر

بازدید : 126
دوشنبه 3 آذر 1399 زمان : 10:31

مولتی‌ متر چیست ؟ دستگاهی برای اندازه‌گیری چندین کمیت الکتریکی از قبیل ولتاژ، جریان، مقاومت الکتریکی، ظرفیت خازنی و … است، که می‌توان با آن سلامت یا مشخصات قطعات الکتریکی یا الکترونیکی را نیز ارزیابی کرد.
به مولتی متر، آوومتر ( AVOmeter ) نیز می گویند که AVO از حروف اول کلمات Volt و Amper و Ohm گرفته شده است چرا که آوومترها ( مولتی مترها ) این سه کمیت را می توانند اندازه بگیرند.

مولتی ‌متر از اساسی‌ترین ابزار مهندسان و تعمیرکاران برق و الکترونیک است که حتماً در هر کارگاه، تعمیرگاه و یا آزمایشگاه برق یافت می شود. مولتی‌متر، دو نوع آنالوگ (عقربه ای) و دیجیتال (رقمی) دارد، اگرچه استفاده از نوع آنالوگ آن، دیگر منسوخ شده‌است.

برای مشاده قیمت مولتی متر دیجیتال به لینک زیر مراجعه کنید

قیمت مولتی متر

تعداد صفحات : 2

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 1859
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی